Žaidimas Kelmės krašto muziejaus lankytojams

Kelmės krašto muziejus įsikūręs Kelmės dvaro rūmuose. Muziejaus ekspozicijos išdėstytos trijuose šio ansamblio pastatuose: rūmuose, vartuose ir svirne. 

Kelmės dvaro ansamblis – valstybės saugomas kultūros paveldo objektas, vertinamas kaip retai išlikusi baroko stiliaus Lietuvos provincijos dvaro sodyba. Kelmės dvaras gausiai lankomas objektas, organizuojantis ne tik ekskursijas, bet ir edukacijas vaikams ir suaugusiems.  

TECHNINIAI SPRENDIMAI

Animacija
Progresas, statistika
Interaktyvumas
Kompiuteryje ir telefone

IŠŠŪKIAI

Kelmės dvaras – vieta, kur pirmiausiai Lietuvoje prasidėjo 1831 metų sukilimas prieš carinę Rusiją. Minėdami šią sukaktį, Kelmės muziejaus darbuotojai organizavo renginius ir atsirado poreikis sukurti įdomų, įtraukiantį ir pamokantį žaidimą „Kelmės dvaras – 1831 m. sukilimo lopšys“. Mokymas turėjo būti vienodai įdomus tiek vaikams, tiek suaugusiems. 

MŪSŲ SPRENDIMAS

Siekdami atliepti kliento lūkesčius, kūrėme interaktyvaus turinio žaidimą, patrauklų įvairaus amžiaus lankytojams. Sukūrėme trijų skirtingų dalių žaidimą, su animuota grafika, užkadriniu balsu ir interaktyviomis užduotimis. Žaidimo pirmoji dalis pateikiama, kaip interaktyvi istorinė viktorina, papildyta animacijomis ir klausimais iš 1831 m. sukilimo temos.  

Antroje žaidimo dalyje kvietėme visus pabūti XIX a. I pusės ginkluotės ekspertais ir pagilinti žinias apie tų laikų sukilėlių naudotus ginklus bei aprangą. Visą šios dalies medžiagą pateikėme per animacinius elementus ir interaktyvias, mąstymą skatinančias užduotis su iliustracijomis.  

Trečioje dalyje klausimai buvo pateikiami animuotuose žemėlapiuose. 

Peržiūrėti galite čia
DEMO VERSIJA
REZULTATAI
  • Kliento norai ir lūkesčiai patenkinti – interaktyviu žaidimu jau džiaugiasi muziejaus lankytojai ir gilina žinias apie 1831 m. vykusį sukilimą.
  • Modernus žaidimas leidžia muziejui save pozicionuoti kaip modernią ir inovatyvią įstaigą, žengiančią koja kojon su šiuolaikinėmis technologijomis

Kliento atsiliepimas

Minėdami 1831 m. sukilimo, kuris prasidėjo Kelmės dvare, 190-ąsias metines, nusprendėme, naudojant šiuolaikines informacines technologijas, sukurti trijų dalių, animuotos grafikos efektais papildytą interaktyvų žaidimą ir taip moderniau pristatyti visuomenei Kelmės dvaro išskirtinį istorinį vaidmenį 1831 m. sukilime.   

Šiam sumanymui įgyvendinti pasitelkėme Talentator komandą, su kuria buvo gera bendrauti ir bendradarbiauti, kuriant šį žaidimą. Visi iškilę klausimai buvo sprendžiami greitai, paaiškinama vieno ar kito sprendimo esmė. Talentator darbuotojų profesionalumo dėka, projektas vyko žymiai greičiau nei buvo planuota, nes jie ne tik atlikdavo savo užduotis, bet ir pateikdavo sprendimo alternatyvas. Mūsų projektas buvo įvykdytas puikiai.

 

Danutė Žalpienė 

Kelmės krašto muziejaus Direktorė